ایرتویا، رتبه نخست خدمات پس‌ازفروش شرکت‌های واردکننده خودرو • مهر و موم

امام حسین (ع) : بخشنده ترین مردم کسی است که در هنگام قدرت می بخشد.
جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶



بر اساس تازه‌ترین گزارش شرکت بازرسی کیفیت و هستاندارد ایران (ISQI) در خصوص ارزیابی وضعیت خدمات پس از فروش شرکت‌های عرضه کننده خودرو در سال ۹۵، شرکت ایرتویا موفق به کسب رتبه نخست خدمات پس از فروش از بین پایانی وارد کنندگان خودروی کشور گردیده هست.


در این بررسی کلیه شرکت‌های عرضه کننده خودرو، در پنج زمینه اصلی شامل وضعیت خدمات پس از فروش، وضعیت تعمیرگاه‌های مجاز، سطح رضایت‌مندی مشتریان، کارایی نمایندگی‌ها و رضایت نمایندگی‌های مجاز از شرکت‌های وارد کننده مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.
گزارش حاصل آمده، مجموعاً ۴۰ شرکت تولید کننده و وارد کننده خودروهای سبک و سنگین و تعداد ۱ میلیون و ۲۳۷ هزار مشتری را در بر می‌گیرد. سایر بخش‌های آن نیز به شرح ذیل می‌باشند:
حضور ۲ هزار و ۳۴۸ نمایندگی مجاز در ارزیابی تعمیرگاه‌های مجازِ سراسر کشور؛
حضور ۱ هزار و ۸۷۸ نمایندگی مجاز در سنجش رضایت مدیران نمایندگی‌های مجاز از عملکـــرد شرکت‌های عرضه کننده؛
ارزیابی تعداد ۲۲ هزار و ۹۴۸ نفر پرسنل فنی در کلیه تعمیرگاه‌های مجاز.


ایرتویا پیش از این طی گزارش سال ۹۴ شرکت بازرسی، در زمینه رضایت‌مندی مشتریان از خدمات پس از فروش مقام نخست را بین کلیه شرکت‌های عرضه کننده خودرو به خود اختصاص داده بود و در گزارش مربوط به سال ۹۵ نیز توانست با کسب ۷۷ امتیاز از جایگاه خود دفاع کند. اما نکته حائز اهمیت، پیشرفت چشمگیر این شرکت در سایر زمینه‌های موردبررسی هست، به‌طوری‌که در ارزیابی نهایی انجام‌انجام گرفته (شامل پایانی زمینه‌های مذکور)، در گروه وارد کننده‌های خودرو مقام نخست و در گروه عرضه کنندگان خودرو (تولید کنندگان و وارد کنندگان خودروهای سبک و سنگین) مقام دوم را کسب نموده هست. این حرکت رو به جلو امری بی‌سابقه در صنعت خودروی کشور محسوب گردیده و نمی‌توان به سادگی از کنار آن گذشت.

هستاندارد سازی تعمیرگاه‌های مجاز، باخانومگری و اجرای سامانه‌های نوین مربوط به ارزیابی نمایندگان، بهبود مستمر در فرآیند تأمین قطعات، ایجاد شاخص‌های دقیق برای سنجش میزان رضایت مشتریان و… ازجمله فعالیت‌هایی بوده که به مدد تلاش شبانه‌روزی واحدهای مرتبط محقق انجام گرفته و در کسب این افتخار نقش حیاتیی داشته‌اند.
ایرتویا به‌عنوان باسابقه‌ترین وارد کننده خودرو در کشور، با علم به اهمیت بالای خدمات پس از فروش به‌عنوان یکی از حیاتی‌ترین عوامل مؤثر در رضایت مشتریان، همواره سعی در ارائه خدمات بهتر به خریداران داشته و به لطف طراحی و پیاده سازی سامانه‌های نوینِ منطبق با هستانداردهای تویوتا و کسب هستاندارد جهانی TSM در این زمینه، تا کنون برنده جوایز متعددی از کمپانی مادر بوده هست.

رپورتاژ آگهی